SPECS: perl-POE-Component-Client-Keepalive.spec (NEW) - initial, 0...

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Nie, 20 Sie 2006, 15:49:05 CEST

On 20/08/06, Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> Mam dosyć grzebania w śmietniku.
> Następne spece pozostawione w repo w takim stanie będą traktowane cvs
> rm.
>
> Nie wiem też czemu ma służyć uaktualnianie kilkudziesięciu speców
> perlowych ze zmianą release do 0.1 - kto to będzie sprzątał?

ok, wiec bede albo robil na branchu albo nie commitowal, zostawiam 0.1
jak niemam pewnosci ze zbuduje sie gdziekolwiek poza moim
srodowiskiem, zdaje sie ze HEAD byl do tego.

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161