update-icon-cache w %post

Pon, 21 Sie 2006, 19:18:58 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> jeśli pakiet próbuje zainstalować ikony w kompletnym zestawie jak np.
> gnome-icon-theme to należy go poprawić aby instalował w hicolor.

A gdzie nalezy umiescic alternatywne ikony (jesli pakiet je zawiera), zeby
ktos, komu hicolor nie odpowiada mogl ich uzywac?

> jeśli pakiet pakuje ikony do hicolor-icon-theme to musi go wymagać.

> a dlaczego miałby być?

Zeby instalacja hicolor-icon-theme nie byla konieczna dla kazdego pakietu z
wlasnymi ikonami. Ale pewnie i tak jest...

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61