wjazd na ac-amd64

Śro, 23 Sie 2006, 10:45:34 CEST

Maciej Jan Broniarz wrote:

> Jezeli u ankrego jest problem to mozna postawic ac-amd64 tam gdzie
> jest teraz th-amd64.

1. ac-amd64 nie stoi u mnie
2. Moglbym go u siebie postawic, ale po co maja na jednej maszynie chodzic
   prawie wszystkie buildery ac-* ...
3. Jest przygotowane srodowisko buildera u shadzika, tylko trzeba sprawdzic
   i uruchomic. Ktos z majacych dostep do builderow jest chetny?
   Ja moze zrobie to wieczorem, ale nie obiecuje.

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61