SPECS: perl-HTML-Widget.spec - release 3: BR: perl-Class-Data-Acce...

Bartek Jakubski b.jakubski w gmail.com
Pią, 25 Sie 2006, 14:53:24 CEST

On Fri, Aug 25, 2006 at 01:11:36PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> On Fri, Aug 25, 2006 at 12:59:24PM +0200, Bartek Jakubski wrote:
(...)

> Ale budowanie będzie niedeterministyczne w stosunku do środowiska
> określonego przez BR.
> Jeśli testy akurat się nie powiodą - tam, gdzie jest Test-Pod-*,
> budowanie się wyłoży.

Nie da się nie zgodzić.
Ale teraz:
1. Zakładamy że są moduły dla których te testy robią fail (nie
   spotkałem) - wymagany T::P::C sprawi, że u każdego będzie fail
   - a przecież ten test nie ma znaczenia przy budowaniu pakietu i nie
   powinien powodować przerwania całego procesu. Trzeba jakoś ten test
   obejść.
2. Zakładamy, że skoro te testy są dla autorów modułów, to oni przed
   wrzuceniem na CPAN upewniają się, że testy przechodzą
   Jeśli zawsze te testy (cały czas mówię tylko o testach Test::Pod*)
   przechodzą, to nie ma znaczenia, czy przykładowy T::P::Coverage jest
   zainstalowany czy nie...

Najlepiej by było założyć 1. i selektywnie wyłączyć tylko te testy, ale
nie widzę żadnego akceptowalnego sposobu na to... (może rm na plikach
z tymi testami?)

Ogólnie to chciałem zredukować o jeden-dwa liczbę modułów wymaganych do
zbudowania części pakietów Perlowych. Dlatego ze względów praktycznych
wybrałbym 2 (bo prawdopodobieństwo problemów jest małe, a problemów
trudnych do zdiagnozowania zerowe)

Ale się nie upieram, nie mam Test::Pod::Coverage i z pomocą --nodeps nie
potrzebuję :-)

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo at histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --