[długie] XFS a sparc (sparc64 jajko, system32, sun250| ultrasparc)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 28 Sie 2006, 13:57:52 CEST

http://abram.eu.org/sun250/dmesg1.txt

> A przed rebootem, po samym mkfs?
Może nie składnie ale:
1. sdd => sdd1 + sdd3(whole disk)
2. mkfs.xfs sdd1, mount, mogę używać bez problemu,
czy to jest md* raid1,raid5, czy sama partycja.
3. po restarcie wcina, sprawdziłem równeż opcję
wyłączenia z prądu po mkfs.xfs (halt) i włączenia ponownie

jak tylko restartnę to xfs_kraken wcina partycje.
ext2 | ext3 nie zaobserowowałem tego zjawiska.

> BTW, na 2.4.x działa?

2.4 z ftp://ftp.ac.pld-linux.org/dists/ac/PLD/sparc/PLD/RPMS/
miałem ale tam niestety konsola szeregowa dziwnym trafem mi nie chciała
działać, a tylko mam dostęp poprzez kabel szeregowy.

wsumie mogę sprawdzić, chciałem 2.6 bo na na 2.4 są jakies komuniakty
że system call cośtam (jakieś ostrzeżenia czy cośtam)

abram

ps: zaraz sprawdze xfsprogs zrobiony dla sparc64.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba