perl-Test-Builder-Tester i błędy pod czas budowania

Marcin Albecki morales29 w wp.pl
Wto, 29 Sie 2006, 00:04:32 CEST

Un dia un hombre llamado Bartek tenia una idea:

> On Mon, Aug 28, 2006 at 11:35:49PM +0200, Marcin Albecki wrote:

> Znaczy co masz (i w czym)? Po zbudowaniu/zainstalowaniu nowego
> Test-Simple nie potrzebujesz już nic od perl-Test-Builder-Tester.spec.
> Coś wymagające perl-Test-Builder-Tester nie działa?

A, no ja źle zrozumiałem. Teraz już jest OK
Fenks

Pozdr
--
"El senor coronel ha dicho que es un soldado y no un pendejo comediante"
El coronel Morales      jabber: Morales_34 w jabber.gda.pl