SPECS: beagle.spec - add autostart dekstop file

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 29 Sie 2006, 23:16:43 CEST

Dnia 29-08-2006, wto o godzinie 23:10 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> jak ludzie nie mają pojęcia jak uruchomić beagle to znaczy, że nie
> powinni się dotykać PLD. wydzielanie paczki -gnome jest bzdurą, jeśli
> można to zrobić per user bez wymuszania na kimkolwiek zależności. Jeśli
> uważasz, że komuś pomogłeś to świetnie. Spójrz lepiej, ilu osobom
> zaszkodziłeś.

Mam desktopy dla ZU klientów na PLD. Ba, moja dziewczyna świetnie sobie
radzi z PLD. Poczekam, aż zgłosi się ktoś z problemem. Jak chcesz
poprawić, to rozwiązaniem jest wydzielenie do podpaczki. Wydzielanie to
taka sama bzdura jak pakiet gdm-init - przecież każdy może sobie napisać
initscript, jak mu potrzebny. Nie przemawia do mnie ta argumentacja.

Crosspost na PLD-devel, tam to ma większy sens.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux