SPECS: gnome-desktop.spec - add support for gnome-main-menu

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 29 Sie 2006, 23:19:12 CEST

Dnia 29-08-2006, wto o godzinie 23:14 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> nie wiem czy nie psuje. dopóki nie zostanie zaakceptowany upstream
> proszę, abyś wyłączył go by default i użył bconda %bcond_with.

Patche mają to do siebie, że kiedy są upstream, to nie są już
patchami...

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux