SPECS: beagle.spec - add autostart dekstop file

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 29 Sie 2006, 23:25:13 CEST

Dnia 29-08-2006, wto o godzinie 23:22 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> jeśli do Ciebie nie przemawia, że użytkownik KDE będzie musiał
> zainstalować gnome-session, żeby mu beagle działało... Nie tędy droga.

Nie przemawia do mnie argument przez "bzdura."

Podałem ci rozwiązanie, w PLD odkąd pamiętam obowiązuje SOD#1, jak
znajdę czas, to wydzielę, poprosiłem cię też o analogiczny plik dla KDE,
żeby to od razu tam dodać.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux