SPECS: beagle.spec - add autostart dekstop file

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Śro, 30 Sie 2006, 10:30:14 CEST

06-08-29, Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> napisał(a):

> jeśli do Ciebie nie przemawia, że użytkownik KDE będzie musiał
> zainstalować gnome-session, żeby mu beagle działało... Nie tędy droga.

A moze /etc/xdg/autostart?
To jest chyba odpowiednie miejsce dla tego typu rzeczy.

Jedynym problemem jest to, ze tego katalogu chyba nie ma w rzadnej
paczce, a powinien
byc, bo jest to w specyfikacji Desktop Application Autostart Specification
(http://standards.freedesktop.org/autostart-spec/autostart-spec-0.5.html).

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Goławski