SPECS: gnome-desktop.spec - add support for gnome-main-menu

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 30 Sie 2006, 11:07:20 CEST

On Tue, 29 Aug 2006, Fryderyk Dziarmagowski wrote:
> dokładnie. i do tego czasu są na branchu albo w bcondzie.

Nie wdaje się w ten przypadek, ale generalnie to głupoty gadasz...
Stosujemy łaty bardzo często i gęsto... bez żadnych branchy czy bcondów.
Wyjątkowe są sytuacje kiedy trzeba takie coś zrobić.