SPECS: beagle.spec - add autostart dekstop file

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Śro, 30 Sie 2006, 21:12:13 CEST

--- "Grzegorz Goławski" <grzegol w gmail.com> wrote:

[...]
> [...]

ok, doczytałem specyfikację i ostatecznie myślę, że to jest
to. /etc/xdg/autostart dodajemy do filesystem.spec i mamy neutralne
rozwiązanie. Nie zwróciłem wcześniej uwagi na 'OnlyShowIn and NotShowIn
Keys' co jest kluczem do całej łamigłówki.

+1 za /etc/xdg/autostart

--
Fryderyk Dziarmagowski