Qt4

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 5 Gru 2006, 09:42:13 CET

Dnia wtorek, 5 grudnia 2006 04:28, Bartosz Świątek napisał:
> Błąd x86_64:
do 64 bitów nie mam odstępu więc nie pomogę :(

> Natomiast i486 buduje się ładnie ale ma problem ze spaczkowaniem
> polskich lokalizacji.
> http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?dist=th&arch=i486&ok=0&id=298e24d2
>789a59114002a8fe424bf7d9
+ LD_LIBRARY_PATH=lib
bin/lrelease: symbol lookup error: bin/lrelease: undefined symbol:
_ZN7QString16fromAscii_helperEPKci
error: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.38705 (%install)

Jak na mój gust to wygląda na błędnie zlinkowany lrelease - tak, jakby QtCore
było linkowane w obecności starego QtCore...

O... widzę, że w logu rpm -qa jest QtCore-4.1.3-2.i486... zacząłbym od tego :/
Mam wrażenie, że powinno było wystarczyć samo BuildConflicts: QtCore-devel...,
ale jak widać - nie :(

Spróbuj wywalić z buildera stare QtCore i przebuduj raz jeszcze - jeśli pomoże
trzeba będzię zaostrzyć BuildConflicts.

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski