Th zasoby z ftp...

Rafał Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 5 Gru 2006, 10:13:11 CET

Witam!

Instalowałem wczoraj od zera PLD z Th i mam kilka drobnych uwag:

1. Kernel na ftp jest zbudowany z gcc-4.1, a nie ma go już na ftp (gcc).
2. kernel-video-nvidia zbudowany został już z gcc-4.2 więc kernel z ftp jest
już bezużyteczny (lub nvidia - jak kto woli) - trzeba sobie zbudować...
3. rc-scripts-0.4.1.1-1 mają znany błąd z mountowaniem i leżą na ftpie - do
kosza, nie nadają się do użytku
(apropos - czy nie można do testu czy system jest zamountowany do odczytu czy
nie użyć po prostu touch?
touch /read-only-test 2>/dev/null
[ $? -eq 1 ] && remount...)
4. w indeksach poldka jest db4.4, którego nie ma na ftpie

Pozdrawiam,
--
Rafał Cygnarowski
rafi w pers.pl