[SPECS] bzr.spec stabilna wersja 0.13

Maciek Pasternacki maciekp w japhy.fnord.org
Wto, 5 Gru 2006, 13:22:17 CET

06-12-05, Arkadiusz Machoł <arkadiusz.machol w gmail.com> napisał(a):
> Załączam diffa na bzr.spec uaktualniającego go do najnowszej stabilnej
> wersji (która wyszła dzisiaj). Mam nadzieję, że w przeciwieństwie to mojej
> ostatniej poprawki speca, która przeszła niezauważona przez tą listę, ten
> diff będzie zaaplikowany. Proszę także o otagowanie tego jako AC-branch.

Poszło na HEAD.  Ac nie mam, więc jeśli trzeba otagować proszę kogoś, kto
może to sprawdzić - ale o ile pamiętam AC-branch zakładamy dopiero jak
są różnice między HEAD a wersją dla Ac - czy coś się w tej kwestii zmieniło?

--
-><- This signature intentionally left blank. -><-