SPECS (LINUX_2_6_18): kernel.spec - patch130 commented out - does ...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 5 Gru 2006, 20:32:07 CET

On Tue, Dec 05, 2006 at 08:19:49PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Można jakieś szczegóły?

RMF marudził dosyć szczegółowo, potem sam się na to nadziałem, ale to
było prawie rok temu i nie pamiętam szczegółów.
W każdym razie pakiety leciały nie tam, gdzie można by się tego
spodziewać i trzeba było dodawać czy zmieniać jeszcze jedną trasę.
(dotyczyło jądra 2.4.3x+openswan, ale źródło łaty routes jest to samo)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/