mplayer i polskie literki

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 6 Gru 2006, 11:42:49 CET

On Thu, Nov 30, 2006 at 01:37:42PM +0000, Tomasz Narloch wrote:
> Konwertowanie probowalem, ale co z tego jak juz mam napisy w utf-8, czy
> iso8859-2 i mplayer odczytuje wszystkie znaczki dobrze prócz paru "ś ę ć
> ł" i zamiast nich wstawia zawsze "ż".

Zglaszalem to juz ze 3 miesiace temu.

Testcase byl taki:

fontconfig=             yes
font=                   Arial
subfont-encoding=       Windows-1250

Co ciekawe jak sie przebudowywalo lokalnie mplayera to nie bylo tego
problemu. Moge tylko powiedziec ze nie jest to tylko PLD, bo widzialem
to samo na jakims suse ostatnio. Najskuteczniejszym rozwiazanie przy
naszym kompilacie mplayera bylo z kolei zamienienie ostaniej linijki
na:

subcp=                  cp1250

Powoduje to zostawienie kodowana czcionki w unicode i recodowanie
napisow do unicode iconvem (subcp z enca tez pewnie by dzialalo, ale nie
sprawdzalem).

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
                   "Quis custodiet ipsos custodes?"