wieszający się mysql 5.0.x z ac ?

Śro, 6 Gru 2006, 11:57:20 CET

Witam,

Zauważył ktoś taką przypadłość w mysqlu 5.0 z ac, że po kilku dniach pracy
(różne okresy) w pewnym momencie mysqld zwisa w miejscu, nie reaguje
kompletnie na SIGTERM (jedynie -9 pozostaje), nie można się połączyć klientem
mysqla (test telnetem wskazuje na, to, że nawet nie robi accept()), w logach
nic dziwnego nie ma ?

Z mysql 4.0 nic tego typu się mi nie dzieje.

Sprawdzałem zarówno mysqld 5 po odpaleniu z NPTLem jak i z linuxthreads - ten
sam efekt.