Xserwer z ac a mplayer

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Czw, 7 Gru 2006, 14:58:09 CET

On Thursday 07 December 2006 01:23, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Goly mplayer - bez nakladek.
> vo probowalem roznych (sdl, x11, ...) - zadnej roznicy.

Musiałbyś sprawdzić to pod inna grafiką aby wykluczyć karte. Przychodzi mi na
myśl brak jakiegoś rozszerzenia Xserwera albo któreś coś psuje. Mi na nvidii
mplayer działa bez zarzutów.

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics