Xserwer z ac a mplayer

Czw, 7 Gru 2006, 17:28:41 CET

Lukasz Glebicki wrote:

> Musiałbyś sprawdzić to pod inna grafiką aby wykluczyć karte. Przychodzi mi na
> myśl brak jakiegoś rozszerzenia Xserwera albo któreś coś psuje. Mi na nvidii
> mplayer działa bez zarzutów.

Nie wiem, co taki test da, bo generalnie mplayer mi _dziala_.
Zwykle przez jakis miesiac pracy w ramach jednej sesji (np. w ciagu tego
miesiaca nie zamykam mozilli czy gimpa, jesli ich uzywam).
Po czym nagle przestaje dzialac - i jedyne co pomaga to restart Xserwera.
(Probowalem zrestartowac cala reszte systemu - poza Xserwerm i gdm-em - bez
efektu.)

Zupelnie jakby Xserwer blokowal jakies krytyczne zasoby lub przestawal
udostepniac jakas usluge. Natomiast nie mam zielonego pojecia czego, jak i
gdzie szukac...

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 14 61