[Fwd: TEST build OK: kernel.spec]

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 8 Gru 2006, 14:15:37 CET

Tomasz Witek wrote:
> Jak to jest z tym TH i kernelem.
>
> Wiem ze od 2.6.18 jest straszny bałagan, ale naprawde zostajemy z
> 2.6.16 ? to troche dziwne szczegolnie ze nowy sprzet, np. taki jak mam w
> domu na wszystkim ponizej 2.6.18 dziala bardzo zle. udev wstaje 2 minuty
> grafika sie wiecha. Na 2.6.18 wszystko idealnie.

Bałagan jest od 2.6.16+
Kiedy zaczęto mieszać w Net API (2.6.17) i potem .18
Problemem jest to, że ostatnim w miarę zaopatrzonym w netfilter kernelem
jest 2.6.16 potem był robiony w drzewku netfiltera "pożondek".

Ja chwilowo chciałem zostać przy 2.6.16.

Pozdrawiam.
    Sas.

--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}