applnk - latka i uwagi odnosnie PLD desktop (m.in. Inkscape, kpdf)

Przemyslaw Iskra sparky w pld-linux.org
Nie, 10 Gru 2006, 22:23:22 CET

On Sun, Dec 10, 2006 at 10:13:15PM +0100, Patryk Zawadzki wrote:

> Nie, żebym używał applnk, ale jako osoba zajmująca się użytecznością
> interfejsów, +1 ode mnie.

+1 dla plaskiego ?

w gnome jest plaskie i mi sie nie podoba, PLDowe znacznie lepsze

to proponowal bym:
applink-tree (obecne /etc/xdg/menus/applications.menu)
applink-flat (applications.menu gnome-like)
applink-common (pliki .directory i ikonki)

oczywiscie tree i flat powinny miec mozliwosc rownoczesnej instalacji,
pierwszy zainstalowany by robil symlinka, gorzej przy odinstalowaniu
jednego z nich, ale to juz jakims %postun by sie dalo zalatwic

a jak ktos by chcial to drugie to moze sobie zymlinka w
~/.config/menus/ zrobic

moze byc ?

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En