comanche

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Pon, 11 Gru 2006, 00:22:50 CET

Dnia 11-12-2006, pon o godzinie 00:13 +0100, Krystian Tomczyk
napisał(a):
> Musiałem doczytać trochę i mam nadzieję, że o to chodziło (tzn. jak
> zrobiłem dobrze to już powinien być na DEVEL)
Problem z działaniem sprawia ta linijka speca
exec %{_bindir}/itkwish3.0 main.tcl %{_sysconfdir}/httpd/conf
i release trzeba by zapisać jakoś inaczej, bo distfiles takiego jak jest
nie rozumie (w mailu, który dostałem jest
comanche3.UNDEFINED-src.tar.gz)
--
Pozdrawiam
Krystian T.