Paczka pld-devel-pl, Tom 31, Numer 24

BeCe boski_cinek w o2.pl
Pon, 11 Gru 2006, 09:12:29 CET

pld-devel-pl-request w lists.pld-linux.org napisał(a):
> Re: applnk - latka i uwagi odnosnie PLD desktop (m.in. Inkscape, kpdf)
[CIACH]

> Eeeee, jesli chodzi o pojedynczy wpis w podmenu w normalnych WM'ach da
> sie to obejsc :P - vfmg ma opcje --promote

Zdefiniuj "normalne".

> mam tez zamiar dorobic promote w przypadku kiedy ilosc elementow w
> podmenu bedzie mniejsza lub rowna N gdzie N jest wybierane przez
> uzytkownika, ale to kiedy indziej
>
> a wielopoziomowe menu jest jak najbardziej dobrym pomyslem
> a jak chcesz plaskie to uzyj to z gnome

Wobec tej wyczerpujacej i rzeczowej argumentacji pozostaje bezsilny.

> P.S. przy uzyciu ImageMagicka + vfmg nawet w PLD mozna znormalizowac
> ikonki: http://ep09.pld-linux.org/~sparky/red_e.png (i to bez wiekszego
> problemu)

Co ten zrzut ma pokazac? Ze tez masz "kudlate" srodowisko (czesc ikonek
czerwona, czesc szara)? Czy ze mimo czarow z ImageMagick i vfmg i tak
masz "dziure" przy dostepie zdalnym (tylko tyle widac, ale w innych
podmenu pewnie tez sie jakies braki znajda)? Ja pisze o tym, jak powinna
wygladac domyslna konfiguracja srodowiska, zeby byla jak najbardziej
przejrzysta i ergonomiczna, wskazuje, ze ma spore braki, co szkodzi
wizerunkowi biurkowej czesci PLD, a ty mi podsylasz zrzut swojego
odstawionego desktopu. Tez ci moge pokazac, ze moj jest dopieszczony pod
moje przyzwyczajenia i srodowiskowe preferencje, ale co to ma wspolnego
z tematem?

Ps. Jak w cywilizowany sposob odpisywac nie psujac watkow, jak sie
dostaje mejle z listy w paczkach?
--
Pozdrawiam, BeCe
(http://boskastrona.ovh.org)