Paczka pld-devel-pl, Tom 31, Numer 24

Maciej Pijanka maciej.pijanka w gmail.com
Wto, 12 Gru 2006, 13:13:28 CET

On 12/12/06, Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Menu XML-owe generowane w jakims %post na podstawie ustawien w
> /etc/sysconfig?
> Tylko komu by sie chcialo cos takiego zrobic... a zwlaszcza pozniej
> konserwowac.

mam wmakera, troche czasem mnie draznia 3 poziomy menu zeby znalesc
firefoxa, gschema, czy xpdfa, moze da sie wykonac zeby generator menu
pobieral jakies preferencje z ~/cokolwiek tak zeby zrobic sobie
userskroty? nawet jesli to robienie bedzie recznie przez symlinki to
potem bedzie duzo wygodniej
to takie moje 0,01pln, a jestem za wielopoziomowym pomimo tej
uciazliwosci czasem w przekopywaniu sie przez nie

--
Maciej Pijanka
Linux user #133161