[SPECS] frozen-bubble.spec - BR patch

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Wto, 12 Gru 2006, 15:55:27 CET

p.s. Czemu w menu kde frozen-bubble jest pod gry->blokowe a nie jak np.
pengupop (która jest analogiczna do frozen-bubble) pod gry->zręcznościowe?
Zresztą nawet w opisie jest, że jest to gra zręcznościowa. I na dodatek u
mnie blokowe nie mają ikonki:D Strasznie mnie to irytuje.

To tak a propo ostatnich dyskusji na temat menu;)

Jakby co to dorzucam "wielki" patch na frozen-bubble.desktop ;)
--
Pozdrawiam, Kamil