SPECS (AC-branch): python-M2Crypto.spec - merge from HEAD - adapte...

Patryk Szczygłowski patryk w patryk.one.pl
Wto, 12 Gru 2006, 19:09:25 CET

Jakub Bogusz napisał(a):
> pyxmpp (a tym samym cjc) będące aktualnie w Ac nie działa z nowym
> M2Crypto (nie da się połączyć z użyciem TLS).
>
> Potrzebna jest poprawka w pyxmpp (wersja "na szybko" jest od kilku dni
> na HEAD, ale wymaga łaty na M2Crypto - która też jest na HEAD) albo nowe
> wersje obu pakietów (pyxmpp dostępne w postaci snapshota, cjc tylko
> w SVN).

Mam pyxmpp z Ac-main oraz dokładnie tę wersję M2Crypto i wszystko działa
w jak najlepszym porządku (TLS jest u mnie obowiązkowy). Zresztą, ktoś
już zapuścił pakiet na buildery.

--
Patryk Szczygłowski
patryk w patryk.one.pl