Paczka pld-devel-pl, Tom 31, Numer 24

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 13 Gru 2006, 09:53:36 CET

On Tue, Dec 12, 2006 at 07:15:19PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A ja o drugim.

Chodzi o to ze ono jest generowane przez binarki KDE na zywca, czyli
nie da sie go generowac w zadnym %post. A skoro chciales je w ogole
generowac to chyba mowiles wlasnie o "menu" a nie jego definicji.
Definicji sie nie generuje, one sa dostarczane.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org