SPECS: ncmpc.spec (NEW) - new spec

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Czw, 14 Gru 2006, 08:35:17 CET

On Wed, Dec 13, 2006 at 11:16:19PM +0100, Dariusz Rojewski wrote:
> Jesli to drugi mejl ode mnie to zignoruj, cos mi mta szwankowal i nie
> jestem pewien czy poprzedni doszedl. Anyway jesli nie:
> Chyba nie przekazujemy flag do %configure, bo ten nadpisuje tak czy siak
> flagi. :) pozdrawiam!

Chyba jednak w drugą stronę (nie do %{__make}, bo nadpisze flagi
ustawione przez %configure). No i podawanie tak CFLAGS mogło by sprawiać
problemy (makra RPMa same dodają ileś tam rzeczy), ale CPPFLAGS powinno
być ok. Sprawdziłem, zgadza się. Nie ma makra rpm z flagami
preprocesora, więc wydaje mi się, że spokojnie można podać własne
CPPFLAGS do %configure.

Pozdrowienia,
        Jacek