[th/rpm] libtool deps vs kdishizm...

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Czw, 14 Gru 2006, 16:13:53 CET

Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> Czemu 2x ?

bo siem mi forward omsknal z wklejka przypadkiem :)

> Mysle, ze jezeli .la sa potrzebne na etapie uruchamiania programow,
 > to po prostu powinny byc w *libs a nie w *-devel

jeszcze raz...
masz jakis plugin w kde (.so+.la) i tym .la sa np. zaleznosci od
libX11.la (pozostalosc po linkowaniu). przez takie cos instalujac
najzwyklejszy plugin kde musisz zaciagnac devele xorga.
przyklad tego syfu to np. ostatni amarok w th-test.