SPECS (LINUX_2_6): kernel.spec - 2.6.19 work in progress - not yet...

Marek Guevara Braun mguevara w acn.waw.pl
Pią, 15 Gru 2006, 00:02:18 CET

Jan Rekorajski wrote:

> Nie masz najbledszego pojecia co robisz.
> Poszukaj w archiwum list, AFAIR Wojtek pisal na czym polega problem.
>
> Hint: netfilter API
> Hint2: to ze cos jest w p-o-m-ng nie znaczy ze jest aktualne

No to ciekawe co piszesz, a u mnie w międzyczasie zbudowały się moduły
netfilter takie jak:

	net/ipv4/netfilter/ipt_IPMARK.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_IPV4OPTSSTRIP.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_ROUTE.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_TARPIT.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_connlimit.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_geoip.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_ipp2p.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_ipv4options.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_layer7.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_set.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_time.ko
	net/ipv4/netfilter/ipt_u32.ko

Oczywiście musiałem trochę pogrzebać po patchach wygenerowanych z
pom-ng, ale sorry większość zmian to kosmetyka typu zmiana funkcji
skb_ip_make_writable na skb_make_writable dla IPV4OPTSSTRIP, czy też
masowe wywalenie nieistniejącego #include <linux/config.h>.

Zresztą zobacz moje dzisiejsze zmiany patchy nie tylko około
netfilterowych na LINUX_2_6.

Marek