[SPEC] patch na kadu 0.5.0-rc1 branch DEVEL

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pią, 15 Gru 2006, 23:39:32 CET

06-12-15, Bart <uzi18 w o2.pl> napisał(a):
> [...]

Nie podoba mi się troche.
Raz, że żaden to snapshot ten rc1.
Dwa, że zmienna %{year} teraz w leb strzela.
Jakoś bym to rozgraniczyl w sumie, żeby nie tracić funkcjonalności
budowania snapshotów. Czyli --with snapshot a rc1 defaultowo, cosjak
kbfx.spec.
Ale to moja opinia. Jak będzie mi się podobać to komitne, a jak ktoś
komitnie tak jak mi się nie podoba to poprosze o poprawke...