mplayer i polskie literki

havner havner w smtp.kamp.pl
Sob, 16 Gru 2006, 04:14:32 CET

On Thu, Dec 14, 2006 at 11:01:51PM +0100, Bart wrote:
> [...]

Ostatnia linijka zbedna (by default)

> Oczywiscie nie ulubione napisy a ulubiona czcionke ;) Moje zadowolenie
> wynika z tego ze od dawna nie moglem zbudowac nowego mplayera a mialem
> w menu same kwadraciki zamiast czcionki. Teraz dziala :) Dzieki.

Przy uzywaniu fontconfigi, font=/sciezka/do/plik.ttf nigdy mi nie
dzialalo. Ta opcja w tej postaci jest chyba tylko fontow bitmapowych.
Natomiast z fontconfig podaje sie po prostu font=nazwa (taka jak z
fontconfiga, Arial, sans, "DejaVu Sans", etc...).
Sprawdz podmieniajac tego subfont.ttf czy Ci sie zmienia, bo u mnie
zawsze byl to sans (alias z fontconfiga), podany .ttf nie mial wplywu.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org