[th] openoffice.org-2.1.0 - dwa pytania

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Sob, 16 Gru 2006, 19:57:24 CET

On Sat 16. December 2006 19:29, Szymon Siwek wrote:
> Witam!
>
> Walczę z openoffice.org-2.1.0 (i686 jak zwykle) i mam dwa pytania:
> - jak wrzucać do distfiles snapshoty wyciągnięte z cvs?
Spakować i przeczytać Distfiles-Quick-HowTo{,.en} z modułu pldowego cvs pt.
PLD-doc.
Można alternatywnie "wystawić" spakowanego snapa (ja robiłem "na chwilę"
serwer ftp/http ze swojego desktopa, bądź jakiegokolwiek serwera w sieci,
gdzie miałem dostęp), podać jego url w specu, komitnąć, poczekać aż df
zassają i ew. usunąć tymczasowy url ze speca.

--
Tomasz Wittner