Zeby Ac nie bylo zbyt przestarzale...

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 17 Gru 2006, 15:49:07 CET

> Wydać to w końcu, a nie się tak chrzanić.

Tak. Wiem. Dawno powinno juz wyjsc.

> W takim stanie, w jakim jest.

No way :) Niespelnione zaleznosci sa jeszcze. Ja nie mam calych dni na
siedzenie tylko nad PLD, chetnych do pomocy prawie ze brak. Pomozesz?

> Jak powyższe będzie już w AC, to się okaże, że za tydzień nowe gnome
> wychodzi, to też by było dobrze mieć, potem nowe KDE wyjdzie, itd. itp.

Nie. Koniec czekania. Gnome czy KDE mozna puscic do update'ow,
PostgreSQL nie. Glownie z jego powodu wstrzymalem wydanie (nie liczac
kerneli ktorych nie mial kto zrobic przez pol roku bodajze, na szczescie
juz sa).

M.