Adaptec 1420AS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 18 Gru 2006, 21:55:07 CET

On Mon, Dec 18, 2006 at 09:24:01PM +0100, Bartosz Świątek wrote:

> A nie kompilują się ?

Może u Adapteca się kompilują, gdzie indziej głównie linkują, bo nie ma
właściwych źródeł (tylko interfejs + blob).
Nie warto, sensowne rozwiązanie to sata_mv+softraid.

(z tym sprzętem akurat nie miałem do czynienia, ale przez analogię do
używania aic79xx+softraid zamiast jakiegoś binarnego wynalazku dla
fakeraida na kontrolerach SCSI serii 79xx)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/