[th-i686] openoffice-2.1.0

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 19 Gru 2006, 23:20:51 CET

On Tue, Dec 19, 2006 at 10:21:37PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> adamg, ta nowa wersja nie generuje provides dla plików xyz.php np:
>
> - stara wersja
> $ /usr/lib/rpm/php.prov
> /tmp/php-pear-PEAR-1.5.0-root-arekm/usr/share/pear/PEAR/Autoloader.php
> pear(PEAR/Autoloader.php)
>
> - nowa po prostu nic nie zwraca
>
> Z requires jest ten sam problem zdaje się.

Bo to ma generować zależności nie od plików php (co generowalo fałszywe
Requires) tylko bazować na informacjach wyszczególnionych w package.xml.

Anyway nie wiedziałem, że te skrypty trafiły do Th, nie były one
solidnie przetestowane, a i obrywałem parę razy bodajże 'broken pipe'
podczas budowania.

Możemy albo to revertnąć (co zrobiłem na AC-branch), albo pokombinować
i doprowadzić to do stanu używalności.

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.