[SPEC] patch na kadu 0.5.0-rc1 branch DEVEL

Bart uzi18 w o2.pl
Śro, 20 Gru 2006, 23:14:37 CET

Bartosz Świątek wrote:

> Rozumiem, że nie umiesz czytać lub nie chcesz zrobić tego o czym pisałem ?
> Bo jeśli nie, to ja jestem przeciw takiemu podnoszeniu do rc1.

> Ja też.

W koncu gotowe. Shadzik mam nadzieje ze bedziesz zadowolny :)
Czekam na dalsze sugestie. Sorka za tamtego starego patcha.

diff :
better snapshot handling ( --with  snap)
snapshot up to 20061218
tcl_scripting removed
powerkadu module added
amorak mod up to 1.19
libgadu up to 1.7
spy mod up to 0.0.8-3
xmms mod up to 1.32

Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat wszystkim
Bartłomiej Zimoń