Firefox w Th

Czw, 21 Gru 2006, 11:10:42 CET

On Thursday 21 December 2006 04:42, Patryk Zawadzki wrote:

> [patrys w meaw SPECS]$ firefox
> Removing /home/users/patrys/.mozilla/firefox/z46g0irj.default/compreg.dat
> leftover from older firefox Memory fault
>
> Nie miałem czasu na odpalanie gdb, zrobiłem szybko downgrade do 2.0-1.2
> budowanego gcc 4.1.x

To jeszcze nie świadczy o błędzie w gcc (choć i to jest prawdopodobne).
Przykładowo ostatnio coś tam nazmieniali jeśli chodzi o przekręcanie się
unsigned czy tam signed intów i choć formalnie zachowanie niby jest
nieokreślone to niektóre programy opierały się na tym, że występuje zwykłe
przekręcenie się licznika.