ODP: ODP: Re: [AC] kernel sparc

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 22 Gru 2006, 23:30:13 CET

On Thu, Dec 21, 2006 at 05:27:14PM +0100, Tomek Mateja  wrote:
[...]
> Moj blad :/ doczytalem po wyslaniu maila:
> 	echo "Building config file [using $Config.conf] for KERNEL $1..."
> 	cat $RPM_SOURCE_DIR/kernel-$Config.config >
> arch/%{_target_base_arch}/defconfig
>
> W takim razie inne pytania:
> 1. czemu kernel-sparc.config i kernel-sparc64.config sa tak rozjechane

Tzn.? Że się różnią? Muszą się różnić, bo np. sparc nie ma PCI (poza
jakimiś dziwnymi modelami nie bardzo kompatybilnymi z resztą).

> 2. z buildlogow wynika ze buduja sie pakiety dla sparc/AC sparc64/AC
> sparc/th
>    gdzie laduja pakiety ze sparc64/AC i sparc/th ?

W Th sparc oficjalnie nie istnieje. Jest tylko środowisko testowe.
Dla noauto-ac-sparc64 tylko test działa normalnie, pakiety budowane do
ready trafiają do katalogu /dists/ac/.tree/.incoming/sparc64 i tam
zostają, bo automat nie działa, a ręcznie nikomu się nie chce.

> 3. Jakie maszyny stoją jako buildery dla AC/TH jesli taki builder nie
> potrzebuje
>    być załączony przez cały czas - mogę służyć swoim (nie da
> rady caly czas online
>    bo moja ultra 60 szumi i żona mnie goni ;)

ac-sparc jest porządną maszyną.
noauto-ac-sparc64 i środowisko ~th jest na fiskusie (Ultra5 czy coś
w tym rodzaju).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/