SOURCES: kde-ac260.patch (REMOVED) - obsolotes

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Sob, 23 Gru 2006, 16:53:43 CET

Dnia sobota, 23 grudnia 2006 15:11, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> -w ?

prośba o przywrócenie plików poszła do cvsadmina jeszcze przed tym jak ukazał
się pierwszy post (shadzika) w tej sprawie. Domelu przywrócił pliki
(przynajmniej tak mi napisał w mailu).
Ale jak chcecie stosować metodę "Samoobrony" - niesprawdzać a karać, to
zabierajcie sobie to "w".

Właśnie takie osoby psują atmosferę i chęć do pracy, nie chciałbym w swojej
firmie takiej osoby, nawet gdyby była najlepszym fachowcem w swojej
dziedzinie. Byłbym za -w dla każdego tak podchodzącego do sprawy.

Shadzik wiedziałeś, że wysłałem maila do cvsadmina więc po co wysłałeś ten
list, chciałeś się komuś podlizać, zaplusować, wejść w d..., ?  nie rozumiem.

Na kolejne posty nie będę odpisywał ponieważ wyjechałem na święta i mam
sporadyczny dostęp do netu.
Pozdrowienia i wesołych świąt dla wszystkich developerów i użytkowników PLD.
Robert.