SOURCES: kde-ac260.patch (REMOVED) - obsolotes

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Sob, 23 Gru 2006, 23:19:06 CET

06-12-23, Robert Tomasik <robert.tomasik w gmail.com> napisał(a):
> Shadzik wiedziałeś, że wysłałem maila do cvsadmina więc po co wysłałeś ten
> list, chciałeś się komuś podlizać, zaplusować, wejść w d..., ?  nie rozumiem.

Rotom, daj spokój i się nie wyglupiaj... ani za -w nie jestem ani za
innym rodzajem kary..
Napisałem z bardzo prostego względu... bo często upomniany na ircu
zapominasz coś zrobić,  gdybyś o tym miał zapomnieć to byłoby
niefajnie dla praktycznie każdej aplikacji dla kde...
I się uspokój bo nie lubie tak samo ludzi którzy majądo mnie jakieś
dziwne wonty...