ODP: ODP: Re: [AC] kernel sparc

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 25 Gru 2006, 03:37:57 CET

On Mon, Dec 25, 2006 at 01:11:40AM +0100, Tomasz Mateja wrote:

> No tak ale ktoś może chcieć uruchomić ten kernel na 64bit procku.

Chcieć to sobie może, ale nie uruchomi.
32-bitowy Linux nie ma portu na maszyny sun4u, wyświetla tylko stosowny
komunikat.

> Zwłaszcza że sparc64 wygląda na zaniedbane.

> Czemu nie działa, może można naprawić?? W wolnej chwili mógłbym zaglądnąć.

Nie wiem przez co to przenoszenie jest wyzwalane, nie wnikałem - jakbyś
chciał, to skrypty leżą gdzieś w CVS-ie lub SVN.
Niedziałanie może mieć jakiś związek z tym, że sparc64 nie jest w pełni
wpięty w automatykę.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/