gramps.spec - pliki py pyo pyc i scrollkeeper

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 26 Gru 2006, 21:59:02 CET

Dnia 26-12-2006, wto o godzinie 21:43 +0100, Krystian Tomczyk
napisał(a):
> Witam
> Przeglądałem cały wątek dotyczący plików py pyo pyc
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2004-August/113985.html
> i nie bardzo rozumiem jakie były końcowe wnioski.
> O ile dobrze rozumiem to pliki py to źródła w pythonie, pyc - pliki
> skompilowane, a pyo - to skompilowane z optymalizacjÄ…?
> Tymczasem pakietuję wszystko i gramps działa, ale mi się to nie podoba.
> Część plików zostaje tylko jako .py. Czy ktoś znający się na pythonie
> mógłby na to zerknąć?

Większość programów, które obsługują wtyczki, szuka w odpowiednim
katalogu plików .py. W takim przypadku najlepiej spakietować .py{,c,o}
- .py do szukania, pozostałe do ładowania. Strata wielkościowa
niewielka, programów nie trzeba łatać (i działają z wtyczkami spoza
PLD), nie tracimy też optymalizacji.

--
Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl