(th-?)sparc* (Re: [AC] kernel sparc)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 27 Gru 2006, 21:02:29 CET

To może się umówimy, gdzie tam można grzebać, żeby sobie nawzajem roboty
nie rozwalać :)

Systemem bazowym jest Debian, więc go zostawiamy w spokoju.
Zauważyłem /chroot-ac - tam ma zostać ac, czy to jest przeznaczone do
migracji?
Potrzebny jest jakiś chroot do grzebania, żeby zrobić system bazowy.
Myślę, że lepiej zacząć od aktualnych binutils i gcc na sparc64
z multilibem, żeby móc robić oba rodzaje pakietów.
I tu chyba łatwiej zacząć od ac/sparc64, czyli gcc 3.3.x z multilibem.
Niby na poligonie na fiskusie jest glibc 2.4 i nowsze gcc, ale tylko
32-bitowe, a uzyskanie z tego 64-bitowego gcc przez kroskompilację to
większa rzeźba (przerabiałem przy okazji robienia gcc 3.3.x dla
noauto-ac-sparc64).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/