Kolejna wersja webmina

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 22:36:09 CET

Dnia środa, 1 lutego 2006 20:42, napisałeś:
> Prócz zmiany wersji, dodałem opisy i sprawdziłem większość zależności.
> Proszę o dodanie go do cvs, łatwiej mi będzie (i innym) przesyłać kolejne
> zmiany.
ok dokonałem kilku kolejnych poprawek, zmieniłem i dodałem patche z konfigami
dla pld. Ponieważ poprzedni diff nie był wrzucony to przesyłam nowego, patche
ze względu na wielkość będą przesłane następnym postem.

Mam jednak prośbę, nie zostawiajcie tego postu bez odpowiedzi, bo nie wiem czy
mam robić cokolwiek dalej. Niech ktoś napisze czy dać sobie spokój bo nikt
tego nie używa, czy diff jest całkowicie do du...y, czy działać dalej.
Jak macie jakieś pomysły, uwagi to będę bardzo wdzięczny.

Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!