Kolejna wersja webmina

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Pią, 3 Lut 2006, 23:53:14 CET

Dnia piątek, 3 lutego 2006 22:52, Patrys :: Patryk Zawadzki napisał:
> Pewnie ktoś by to dawno wrzucił, gdyby nie to, że pakujesz patche tarem
> i wysyłasz jako binarne załączniki. Widać nie tylko ja jestem leniwy i
> mi się zwyczajnie nie chce ich otwierać.

Niestety ale inaczej nie przechodzą ze względu na limit wielkości.
Były propozycje wystawiania na stronę, ale nikomu się nie chciało wchodzić
 i powiedzieli, żeby pakować więc pakuje.
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!