opera-9.0-20060206.3* ma ktoś?

Wto, 7 Lut 2006, 13:38:15 CET

On Tuesday 07 February 2006 13:28, Charles wrote:

> Mam tylko opera-9.0-20051020.5-shared-qt.i386-en.tar.bz2
Wystaw, mailnij, pozbieram komplet w sumie (choć i tak najbardziej zależy mi
na linux/ppc).

Defaultowo budując operę --with snap zasysane są wszystkie tarballe (łącznie z
ppcowym) więc jakaś szansa jest.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/