Niedzialajace X11

Robert Tomasik robert.tomasik w gmail.com
Śro, 8 Lut 2006, 01:37:50 CET

Dnia środa, 8 lutego 2006 00:10, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> ... a przynajmniej te, ktore obecnie sa w main u mnie nie dzialaja:
>
> zaladowanie modulu dri powoduje SIGSEGV-a w trybie graficznym, co konczy
> sie niemoznoscia przywrocenia trybu tekstowego (przelaczanie konsol dziala
> i "na slepo" mozna sobie pisac) naromiast zaladowanie modulu xtrap powoduje
> calkowity zwis konsoli na czarno (tylko Alt-SysRq zostaje)

Uf czyli to nie tylko u mnie się tak dzieje. Zaznaczę jednak, że mam tak na
komputerze z kartą ati, na laptopie z i810 wszystko działa nadzwyczaj dobrze.
Na obu komputerach mam 6.9.0-4

P.s. wyszły już nowe sterowniki fglrx, niestety też tylko dla 6.8
Linux is like Wigwam. No Gates, No Windows, Apache Inside !!!