FreeRADIUS

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Śro, 8 Lut 2006, 09:44:04 CET

Jan Rekorajski napisał(a):

> Bo nic. SOA#1.
zebym wiedział co poprawić to bym poprawił
tymczasem jest FreeRADIUS 1.1
u mnie sprawuje sie na razie ok
a builda z cvs'a nie mogłem strzelić builda na wersje 1.1 (tylko na
1.0.2) po drodze była tez 1.0.5 (ma sporo security bugs rozwiązane)

a moze gdzieś można poczytać o budowaniu specy?

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel